bence.blog.hu

Blog aktuális témákról. A fő irányvonal: tech, web, kütyük, sorozatok, filmek, Apple, appok stb.

Címkék

444.hu (1) 500 days of summer (1) 500 nap nyár (1) agymenők (1) akció (1) alkalmazás (6) android (3) apple (21) app store (2) aranypart (1) a bombák földjén (1) a cég (1) a folyó (1) a közösségi háló (1) balaton (1) barátság extrákkal (1) battlefield 4 (1) boardwalk empire (1) budapest (10) cegléd (1) colin mcrae rally (1) derült égből család (1) diplomatavadász (1) előzetes (1) etarget (1) facebook (7) farkas (1) Fast & Furious 6 (1) film (12) friends with benefits (1) gameplay (1) game of thrones (2) gengszterkorzó (1) google reader (1) grand theft auto (1) grand theft auto 3 (1) grand theft auto 5 (2) hacktion (1) Halálos iramban 6 (1) happy town (1) hawaii five-0 (1) how to make it in america (2) index.hu (1) ingyen alert (1) instagram (1) interjú (1) ios (10) ipad (8) iphone (9) jackass (1) játék (14) jobs (1) kemény motorosok (1) képek (5) kergetjük az amerikai álmot (2) kívülállók (2) kritika (29) kütyü (1) life unexpected (1) local nyúz (1) lost (1) lost girl (1) mac (1) melrose place (2009) (1) mirrors edge (1) misfits (2) mobil (1) nancy ül a fűben (2) no ordinary family (1) online marketing (1) összeesküvés (1) podcast (1) politika (1) póló (1) postafiók (1) programajánló (1) quake live (1) samsung (1) shit my dad says (1) siófok (1) skins (4) social (3) sons of anarchy (1) sorozat (28) sport (1) spotify (1) steve jobs (4) stream (1) tech (17) telekom (1) tesco (1) the big bang theory (1) the big c (1) the event (1) the firm (1) the hurt locker (1) the river (1) the social network (1) tomb raider (1) torrent (1) trónok harca (2) videó (14) vízilabda (1) web (16) weeds (2) wilfred (us) (1) xbox 360 (1) xbox one (1) zene (2) zombieland (1) [rec] (1) [rec] 2 (1)

Az iPhone 4 hazai startja

2010.09.24. 02:34 bence_

Kimentem én is, hogy beálljak a sorba a premieren, mert jó bulinak tűnt és másnap egyébként sem értem volna rá (meg egyébként is senki sem garantálta, hogy lesz elég készülék). Olvasgattam, hogy a legutóbbi éjféli premieren (a 3G-nél még 2008-ban) 16:00-kor érkezett az első ember, így gondoltam jó lesz nekem, ha 16 és 17 óra között megérkezem, így benne leszek az első bolyban. Ezt abból következtettem, hogy kevesebben lesznek, mert drágult a telefon, sokan már megvették a 3G-t vagy a 3GS-t és nem upgrade-elnek, vagy mert későn derültek ki az árak és a premierdátum.

Már az feltűnő volt, hogy sokan fordultak be velünk együtt az Aréna parkolójába, de ez még lehetett másért is. Viszont, amikor 16:45 felé felértem az emeletre, akkor valami nem stimmelt. Már 50 ember állt a sorban délután!! Az első Molnár Máté volt, aki hajnalban érkezett (5:45 tájékán) úgy, hogy az árak csak valamikor dél felé derültek ki.



Nem volt más választás, beletörődtem, hogy hosszú esténk lesz és beálltam a sorba, ahol végül 52. lettem. Ha azt nézzük, hogy mikor kaptam telefont, akkor durván 8 órát sorakoztam, mert 1:00 felé engedtek be a boltba. Az idő meglepően gyorsan szaladt, érdekes módon álmos sem voltam, pedig az ülés eléggé el tud álmosítani. A társaság jó volt, nem tolongtak a helyért, nem túrták ki a másikat és ha elém is jöttek, mondták, hogy tudják, hogy itt én álltam és sorszámosztásnál vissza fognak menni mögém, amit be is tartottak (beszélgetni mentek előre).

A sorban állt mindenféle ember az egyetemistától elkezdve a televíziós szakemberen át a kismamáig. A mögöttem álló úr az RTL-nél dolgozik, mondta, hogy az aznap esti Fókuszban az XY riportot ő vágta. Az előttem ülő srác Székesfehérvárról jött, hogy biztosan legyen telefonja. Szintén a közelemben ülő embernél láttam először iPad-et és neki köszönhetem azt is, hogy a premier előtt már nyomkodhattam iPhone 4-et. Persze az első kérdésem az antennahiba volt, amin csak nevetett. Utána mutatta, hogy milyen hasznos dolog az Invisible Shield és egy tollal elkezdte karcolni a telefon üveg hátlapját, de semmi kárt nem okozott neki a toll.

Összefoglalva jó buli volt, nem bántam meg egyáltalán, hogy elmentem. A T-Mobile színvonalas műsort rendezett, közben osztottak kaját, ásványvizet, almát a sorakozóknak, tehát egy szavunk sem lehetett. Volt néhány "híresség" is, például Ördög Nóra, Oroszlán Szonja, Hajas László, Csonka András vagy MC DC csak, hogy néhány nevet említsek. Bloggerek/szakújságírók közül láttam kint HandrastAngelday-t, Magyarósi Csabát, a Szifon.com szerkesztőit és még sorolhatnám, akár azt is, hogy hányan livetwitteltek a közelemben.


Szólj hozzá!

Címkék: tech apple budapest iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://bence.blog.hu/api/trackback/id/tr665164170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása